loading...
hpweb
aminhassani بازدید : 45 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

حرم شده فکر هر روزم (2)                                       

                                 زداغ هجر تو می سوزم

جوازنکریموتوبا طل نکن (2)                            

حالا که دستمو گرفتی ول نکن

 

حرم ندیده من زیرگل نکن      ثارالله(2)

                                              با این که ازدوریت بی تابم

 

به یاد شش گوشه می خوابم

                                                         توروضه ها دلم رو عاشق می کنم (2)

 

                                                                                                                                              

دلم رو خوش به این دقایق میکنم

                                                                 اگه نیام زیارتت دق میکنم     ثارالله(2)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت برای دانلود است hpweb
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چرا وبلاگ ها طر فدار کمتری تا سایت ها دارند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 920